K tureckým kritikom sa zaradil aj Ricciardo: Na čo do týchto áut vkladáme tak veľa? | F1online.sk

Veľká cena Turecka bola v mnohých smeroch špeciálna. Asi to bude víkend, na ktorý dvadsiatka pilotov len tak nezabudne. Mnohí sa nechali počuť, že s takýmito podmienkami sa ešte v kariére nestretli, a zrejme už ani nestretnú. Pilot Renaultu Daniel Ricciardo preto dúfa, že sa Formula 1 niečím podobným nebude chcieť inšpirovať aj do budúcna.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/16627/k-tureckym-kritikom-sa-zaradil-aj-ricciardo-na-co-do-tychto-aut-vkladame-tak-vela

Mozno je to celkom naopak. F1 onanuje nad technologiami a divaci zacinaju byt z toho unaveni.
Odpoved je velka miera standardizacie, otvorit testy a spomalit auta.
Buduci rok je 23 pretekov. Ja by som dal, ze jeden pilot moze absolvovat max 20 a do troch by museli nasadit novacikov :slight_smile: kto bude jazdit kedy by museli vybrat pred sezonou.

dobra otazka. Na co? Mne sa pacilo ze nemali tolko gripu ako keby jadzili na kolajniciach a piloti museli byt v strehu cely pretek. Poslednych 5 sezon to bolo skoro o tom ako hamiton zabral prvych 5 kol potom vypol 20 % vykonu a dokruzil do ciela. V turecku si to vybojoval a predviedol ze je ozaj zasluzene majster sveta.

Tak rozdelme f1 na dve serie. Jedna kde bude technologicka onania a druha standardizovane auta na ferovku pre pilotov. Ktora si myslis ze prezije dlhsie a prilaka viac penazi a lepsich pilotov?

Ludia sa sice nudia ale stavil by som na to ze viac penazi a fanusikov sa bude tocit okolo technologiclej spicky ako ferovky.

vidis to ciernobielo…
standardizovane by mali byt vsetky veci, ktore si nemoze stajna vyrobit sama. bodka.
inak je sutaz konstrukterov uplna fraska, resp je to dvojrychlostna F1 a mala by mat dva pohare konstrukterov.

Faktom je, ze seria v ktorej sa mozu realizovat inzinieri a nastavit “hranu” auta sami je a stale bude atraktivnejsia a bude sa okolo nej tocit viac penazi a vacsie mena.

S tymi dvoma poharmi kontrukterov suhlasim, ale zas na druhej strane kto nedokaze postavit konkurencieschopne auto ani s dielmi kupenymi od majstrovskeho timu, ten nepatri do F1.