Hop, alebo trop, hovorí Verstappen o nastavení svojho Red Bullu | Magazín F1 - F1online.sk

Nie toto je len nepredvídateľné auto.
V ktorom on to dokáže doručiť a kolega nie. Tento víkend je RB dobre auto, dosť možno 2 najrýchlejšie.

Teraz je presne v situácii ako minulý rok Mercedes a z Russellovych PP si sa nešiel zblázniť.

Pritom, za to že na rozdiel od Maxa mal kolegu čo to dokázal tiež ozaj nemohol. To je jeden jediný rozdiel. Max to dokázal trafiť aj set upuom, ale znova keď to dokázal niekto iný nemal si také reči.

A to ako sa snažíš, všade napchať keby tu nebol Max už je len úsmevné.

Ďalšie preteky to Max nedokáže, stačí ak auto si pôjde svoje a sedieť to autu nebude. Presne tak ako ktorýkoľvek šikovný jazdec, niektoré veci neprekoná ani pilot. Chyby auta sa prekonať trošku dajú, ale rýchlejšie ako to auto môže, sa ísť nedá. Keď máš maximálnu 300 tak nepôjdeš 310 lebo fyzika. Teraz má v rukách zmiju čo musí skrotiť Max. Tak ako roky Charles, alebo George. A nečakám od neho preto vyrovnané výkony, lebo to mu to auto neumožní. Doplatí na to rovnako ako oni, moc lepšie to nebude ako sme videli. ( Akurát normálny ľudia ma to zakaždým nepoukazujú).

V Q je medzi ich výkonmi zanedbateľný rozdiel a vždy bol. Max zajazdil presne rovnaké maximum auta ako George a Charles v tejto Q. Nič iné sa zajazdiť nedá … Tento raz ma George z nich 3 auto, čo mu umožňuje konzistentne výsledky lebo je stabilné a predvidatelne. Roky to tak nebolo a neľutoval ho nikto. To je presne krása F1 a ako sa to prelieva. A len to dokazuje, že ozaj top piloti sú k sebe veľmi veľmi blízko z hľadiska skillu a rozdiel potom robí technika a chyby.

RB trať sedela celý víkend každý jeden tréning, ale my sa tvárime akoby sa na P1 kvalifikoval s rovnakým autom ako v Bahraine, len silou osobnosti. To sa ale nedá. Mercedes sa trápil, ale v top 3 je.

Takže mňa na Tom neposadilo na zadok nič. Ozaj čakám, že 4x MS s autom, ktorému sedí trať dokáže zajazdiť top výsledok. A ozaj sa nepototo zakaždým, keď bude mať RB výkyvy a Max sa dobre kvalifikuje. Áno veľmi dobrý výkon to je, dokáže to len pár pilotov zajazdiť takýto limit. A ak auto spolupracuje, tak je to o Tom,že musíš doručiť bez chyby a priniesť výsledok. Ale Max nie je sám čo to dokáže. Ale keby bolo auto ako v Bahraine tak presne tak ako ktokoľvek iný sedí na P6. To presne ukazuje, že pilot VŽDY len môže maximalizovať potenciál auta.

Tento hype z toho robia len jeho fanúšikovia. Ako jazdí viac ako auto ma a podobne reči…lebo Max aj fyziku poprie, že.

A reálne dnes ako jediný išiel z top 5 2 pokusy ( Piastri svoj išiel o 10 minút skôr). Russell napríklad mal svoj pokus obmedzený tým,že predtým kolo nedokončil nie svojou vinou a tak musel ísť o čosi konzervatívnejšie, aby mal aspoň kolo vo vrecku. A stratil desatinu. Otázka je čo by bolo ak by tie kolá boli 2. Asi tiež podľa teba intergalakticky výkon, či prečo nie ?

A kým pre Mercedes to bola vždy zlá trať ( trápili sa celé FP) tak pre RB práve vždy dobrá a Max to vravel už minulý víkend, že také výkyvy sa dajú čakať. A presne sa to ukázalo. Yuki to síce dáva lepšie ako 99% jeho kolegov, ale maximalizovať nedokáže. To je ako keď sa minulý rok Russell Q 4-5 a Hamilton bol out v Q3. A nikto sa nešiel posrať, skôr sa hľadalo 1000 výhovoriek LH. A aj teraz vidíme, ako ťa drobnosť môže stať 4-5 desatín na Jeddah alebo dokonca stenu. Ukázal nám to Norris, aj Antonelli, stačilo že autu až tak neverím v 1 sektore. Zvyšné 2 boli super, ale 1.sekror rozhodol.

Ja teda nevidím jediný dôvod, prečo by tento raz Max nemal podať dobrý výkon. Ma auto, ktoré na kolo môže v pohode konkurovať Mclarenu a Mercedesu tento víkend uvidíme, čo v RP. V FP sa dokonca na kolo celý čas javilo lepšie ako MY, ja som dnes pisala že 4-5 bude asi naše maximum dávno pred Q. Je to veľmi vyrovnané na kolo. A nejdem sa z toho pototo, presne tak ako som ho nekritizovala za P6 v Bahraine, lebo presne viem aké to je, keď nevieš urobiť nič viac. Takže sa pozerám na veci objektívne, úplne rovnako ako som sa, keď to Max " posral" ( vina auta) neprišla som sa tu rozdrapovať ako nedoručil, lebo som videla väčší obrázok.

Max zajazdil veľmi veľmi dobre kolo, na limite, aké dokáže len pár ľudí, ale to aj George a Charles. Dnes zajazdil veľmi podobné kola, len každý v inom aute. A ak niekto uplietol z ■■■■■ bič tak je to Charles, lebo Ferrari je stratené a on s ním je P4. Ten ozaj pretlačil veľa limitov toho auta a v Tom jednom kole mu to sadlo skvele. A čo môže za to,že to ukážkové kolo bohužiaľ stačilo na P4? Vôbec nič.

P.S A Antonelli stratil v prvom sektore, nepustil to dostatočne odvážne.

RedBull tohle dělal vždycky a dělalo to často i Ferrari v letech 2017 a 2018 (Vettelova škola). Ale tak nechme je v tom.

To je jedno. I kdyby George vyhrál 4 tituly MS, tak neuzná jeho kvality (zřejmě proto, že je Brit a nechce, aby Britové rozšiřovali už tak početnou sbírku titulů MS).

1 Like

Klameš a protirečíš Georgovi.

Nezajazdil. George to sám povedal v rozhovore, že cíti, že nechal na trati ešte nejaký čas vzhľadom k tomu, že to bol jediný pokus a že prvé dva sektory mal super, ale tretí nie.

Tak tu neklam, že zajazdil maximum.

A pozri si onboard Verstappena, ten to kolo trafil úplne presne.

To je presne ten rozdiel medzi Maxom a zvyškom, že takéto “dokonalé” výkony predvádza oveľa častejšie ako iní top piloti.

A čo bránilo iným ísť tiež dva pokusy? :thinking:

1 Like

preco sa tu zase stretlo tolko uplakancov nenavistnych zavidejucich atd? :smiley: ach jaj… verstappen v 3 naj aute nalozil vsetkym (okrem piastriho) v Q, budete musiet dychat viacej a z hlboka chlapci… aj tak piastri vyhra v pretekoch tak neviem co sa plašite ako male 13ky :smiley:

3 Likes
  1. Nepredvádza ich v tomto aute o nič častejšie ! Presne pre to čo popisujem hore. Nie je to jeho vina, ale nedá sa to. Auto nepustí. Ak je nestabilné, neurobíš nič.

  2. Russell si nepokazil Q sam, ale červená vlajka.

  3. Nestihli by. Na tesno to mal aj Max a to ma bližšiu garáž. Plus mali rozjazdene gumy, teda nemohli ísť 2 ďalšie rýchle kola. Takže bránilo. Veci ktoré pilot neovplyvní.

  4. Áno nechal, ale nie preto, že by nemohli ísť rýchlejšie, ale preto,že mal dobre kolo a musel ho dokončiť, lebo ho potreboval v 1 rade dokončiť a nie dat na Norrisa. A musel k tomu pristúpiť konzervatívnejšie.

To je presne to čo ty nechápeš= okolnosti v F1 vždy ovplyvňujú každú jednu jazdu, každého pilota.
Ale vzhľadom na okolností to Russell poslal najlepšie ako sa v tej chvíli dalo.

Jedna desatina ozaj naložil :rofl::rofl:

A nič cez víkend nenasvedčovalo tomu, že tento víkend je RB tretie auto.

vies citat moja? :slight_smile: ano nalozil ostatným v pomalsom aute… bohuzial treba dychat :smiley:

pravdaze, nikto o tom nehovori iba vsetci odbornici atd, len ty a dalsi na tomto fore viete viac a mate pravdu :smiley:

1 Like

Ktorí odborníci ?

1 desatina na 3 miesto nie je naložiť. To si predstavujem ozaj inak.

Ako niekto povedal v top 4 sa zložili top piloti na gride a sám Rišo povedal, že následne je to vždy aj otázka toho ako to dané kolo sadne, ako zahrajú okolnosti na takejto trati.

Max zajazdil skvelé kolo, ale umožnilo mu to,že to auto na to tento víkend malo, na rozdiel od tyzdna predtým

Ja jeho výkon neznevazujem, len hovorím,že mal auto na ten boj čo sa vy zase tvárite že nie. A že mu sadli aj okolností. Tak ako mnoho krát inokedy iným. Deje sa to v F1 bežne.

Mne vadí len to,že keď to robia iný nikto sa tu z toho urobiť nejde. Lebo u nich to vždy vtedy je auto čo na to má a oni len zajazdili čo museli.

Chápeš ten rozdiel ?

Ide o to že sneaknut to na PP dokáže aj pár iných. Nie len Max

Max mal tentoraz výhodu,že išiel z kola čo by mu na top 3 aj tak stačilo, a tak mohol ísť do rizika. Russell, Leclerc a dokonca ani Piastri nie.
Russell musel zajazdiť kolo, a bez chyby. Išiel konzervatívnejšie ako 1 kolo, lebo je to lepšie ako nwzajazdit nič. To isté Charles.

To je aj prípad Kimi…on môže ísť rýchlejšie a mohol na každom okruhu, len to nemuselo byť rozumné v danom momente.

To je presne o Tom vedieť vyhodnotiť aký je risk a aká potential reward

Na to, že má George až 3. nejrychlejší vůz, tak zajel parádní výsledek s minimální ztrátou.

1 Like

Prečo se tu objvevili fans Verstappena, kteří cíleně lžou a kopou? :roll_eyes:

1 Like

Suzuka PP, včera PP. Pritom v oboch prípadoch tam bolo viac áut, ktoré na to mali, akurát ich piloti nemaximalizovali svoje kolá tak ako Max. Tým netvrdím, že išli zle. Ale je rozdiel ísť dobre (Oscar), výborne (George) a perfektne (Max).

Nehádaj sa tu, keď sám Russell priznal, že v treťom sektore to nebolo úplne super.

Russell Q nepokazil vôbec, išiel veľmi dobre, len Max išiel ešte lepšie.

Som alergický na jednoduchých klamárov a tupých ľudí a nechcem ťa zaradiť do zlej skupiny, tak mi pomôž.

  1. Garáž s tým nič nemá. Pred reštartom bol Max aj Sainz už pri semafóre na konci boxovej uličky, takže je úplne jeho kde máš garáž, lebo tak či tak pri prezutí prejdeš rovnakú dĺžku v boxoch (celú boxovú uličku)
  2. Max vstupoval do záverečného kola, keď ostávala ešte minúta.

Koho tu klameš? Alebo patríš do tej druhej skupiny? Či si včera pila a máš ešte vysoký zostatkový?

Tak mal ísť na 2 kolá alebo viac zariskovať, presne ako Max.

Neposlal, sám to priznal. Bože ty si tak zakomplexovaná z toho Maxa. Keď sám Russell to priznal, že sa dalo ísť ešte lepšie.

3 Likes

Nalozil, pretoze ten rozdiel urobil jazdec v 3tom najrychlejsom aute. Thats it. Vraj cely vikend nato auto malo, aj si pozerala tie tréningy atd? :joy:

2 Likes

1 Like

Pozerala a bol v nich rýchlejší a psobil lepšie ako Mercedes ktorý na neho v konečnom dôsledku stratil 1 desatinu, aj to vplyvom okolností.

Naložiť by im musel výrazne viac.

V klidu, Pinďa sleduje tréninky, ale ne sezóny F1, tak tu zase plácá lži

1 Like

3 Likes

Okej… Vyhrala si… :pray: treba sa utesit

1 Like

Si sám posíláš obrázky? Nějak jsem nezaznamenal argumenty a data, o který se opíráš s 3 nejrychlejším monopostem

1 Like

Ty sa douc anglicky čo Russell povedal a prečo išiel ako išiel !

A ostávala minúta lenže to na outlap nestačí. A to kde máš garáž ovplyvňuje 1 kolo ktoré potom ovplyvní či stihneš 2. Navyše musíš mať na to gumy, čo Russell nie svojim pričinením nemal. Q mu pokazil Norris to je fakt.
Lebo na rozdiel od zvyšku mal novú gumu, čo je vec ktorú proste nevymyslíš, to sa udeje.

A ešte raz, Russell už nemohol ísť 2x push, lebo mal ako jeden z mála na gride nové gumy keď to rupol Norris !

A Max išiel ešte lepšie najmä vďaka okolnostiam, ktoré mu kompletné zahrali do karat. Nabudúce keď to tak nebude ja neprídem vrieskať ako sprostá . Tak ako som neprišla v Bahraine. Lebo na rozdiel od teba, sa pozerám na sirsi obraz ako 1 kolo.

Okrem toho už je trápne ako sa všetci tvárite, že ten RB bol pomaly tragicky a Max to celé zmenil. Nebolo to tak.

Nič intergalakticke to nebolo. Bolo to veľmi dobre kolo, aké čakám od top pilota v top aute ( ktorým RB tentoraz bol) ktory využije okolnosti v svoj prospech a tesne urve tu PP.

O týždeň to rovnako môže dokázať, Oscar, George alebo Charles. Nič čo by niekto z nich nedokázal tam nebolo.

Navyše ty stále omielas že a čo že Russell dominoval v Las Vegas, mal na to podmienky ! Presne tak ako teraz Max mal najlepšie na PP.

Ide o to, že akonáhle získaš drobnú výhodu využijes ju. A to presne Max urobil.

A jediny kto to nevidí je jeho fandom.
A typy ako Brundle, čo sa aj Tota Wolfa co 2x povedal, že line up menit nebude v rozhovore opýta, čo s Maxom. Lebo ignoruje čo mu ten človek hovorí a ide si svoje.

Ja nemám z Maxa nič.

Ja mám šefa tímu čo sa vyjadril dosť jasne na adresu Russella a jeho schopnosti, a ver či nie prirovnal ho k Maxovi, že dokáže jazdiť to čo on. Teda z Maxa nemám čo mať žiaden komplex

A Russell má od Tota jasné pokyny a ten ich jasné popísal včera už pred Q. Momentálne maximalizovať výsledky a po upgrade sa uvidí. A to sa robí tým,že radšej štartujem P3 ako P10 v múre lebo si honim ego.

Tak ako má jasné pokyny Kimi. Ísť stabilne a múdro, nie najrýchlejšie ako dokáže. Ísť každý víkend P4-5 je lepšie ako raz na pódiu a potom v múre. Najmä na takých tratiach, o ktorých nevie nič.

Ani titul ti v takej situácii ako teraz nevyhrá hrdinstvo, ako nám predviedol Norris.