hlboko sa mylis a myslim, ze tak vedla si este nebol. Produkt, ktory F1 ponuka je priestor na reklamu. a preteky, alebo zabava ako si to ty nazval je len jeden z nastrojov.
a na to aby toto podnikanie bolo uspesne potrebujes minimalne 3 strany. audience, spozorov a “reklamnu agenturu” co poskytne priestor. cim viac z kazdeho, tym lepsie pre vsetkych, pretoze za malo penazi je malo muziky. vedel to Bernie, vie to Liberty a tak isto vie aj Todt, ci viac penazi ( =divakov) dokaze priniest automobilka alebo maly rodinny garazovy tim. ten ty to nevies.
To, ze motor z F1 nevies namontovat do cestneho auta je uplne nepodstatne pokial sa dotknutym stranam vratia a zhodnotia naklady v inej forme. aj ked ja osobne si myslim, ze vyskum a vyvoj v F1 je urzitocny aj pre automobilky, minimalne preto aby zistili co nerobit lebo to je slepa ulicka.