Bariéry treba lepšie premyslieť, odkazuje po Čouovej nehode Russell | Magazín F1 - F1online.sk

Kuan-jü Čou našťastie prežil nedeľnú hrozivo vyzerajúcu nehodu bez vážnejších zranení, no je evidentné, že ešte je čo vylepšovať. Okrem zosilnenia hornej nárazovej štruktúry monopostu treba podľa Georgea Russella lepšie premyslieť aj rozostavenie bariér.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/69755/bariery-treba-lepsie-premysliet-odkazuje-po-couovej-nehode-russell

Dobre mu lepí, decko jedno vyplašené. Keď si uvedomil, čo spravil na štarte a že vďaka jeho zbrklosti sa Čou skoro prizabil, tak radšej rýchlo zastavil pri trati a utekal mu akože pomahať.
Teraz si uvedomil, že to asi nestačilo, tak prihodil zopár otrepaných fráz, aby bol z obliga a je vybavené… :innocent::innocent:

1 Like

Toto bol zas neskutočný sled udalostí, ktorý by nikto nedokázal predpovedať. Bariéry sa stále zlepšujú, ale nikto veľmi neráta s lietajúcimi monopostmi. No napriek tomu monopost splnil svoju bezpečnostnú funkciu. Kým budú jazdiť takouto šialenou rýchlosťou, tak vždy sa môže stať podobná nehoda a je jedno aké budú opatrenia.

Že to zapríčinil on je jasne,ale zbytok tvojho prispevku je úplne zbytočný

2 Likes

Co na to rict, nikdy mi nesedel.

1 Like

Nie je zbytočný, pretože to má priamu súvislosť. Položím otázku: keby takto vyletel napr. Max, alebo Carlos po vzájomnom súboji o prvé miesto a Russell by tam potom zozadu prichádzal, tiež by zastavil a utekal im pomáhať za bariéru? Nech si každý odpovie sám…

Hlavně jsem viděl záběr jak Russell sedí v autě a u Zhoua bylo už tak 10 maršálů, protože měli budku hned vedle. + medical car.

Ale sympatické.

Moc tomu nerozumim, posle ho chudaka do bariery, pak se ho sel asi zeptat, jestli muze zacit skemrat u FIA, ze by si jen nechal prezout a znovu si sel zazavodit, zvlastni pristup od cloveka, ktery vede asociaci pilotu, to je na odvolani. Stejny pristup jako u Bottase.

5 Likes

Bariéry sú top! Veď ľudia na tribúne neutrpeli žiadne zranenia!
Myslím že hlavne preto tam sú…
ešteže mal svätožiaru bez nej neviem neviem.
Pred 10timi rokmi by bolo ponom

Neviem kde - vedľa boli fotografi a podobni ľudia.

Medical car prišiel až po GR lebo ten na neho dokonca mával - video z tribúny ukazuje že v case keď George prišiel tam bol nejaký Marshal a on ktorí mávajú ostatnym. Zvyšný Marshali bežali spolu s Russellom alebo po ňom.

Ale jasne on si zaslúži kopnúť za všetko.

X krát v minulosti pilot zastal a skontroloval kolegu - išli ste sa roztopiť od pochvál.

Keď to Russell neurobil dostal nakladačku,urobil tiež blbe komentáre! Zase budeme drístať o nejakých výčitkách a kecy.

Normálny človek v tejto situáciu reaguje rovnako - lebo to v aute je stále človek a jeho kolega. Rovnako išiel skontrolovať aj Alexa po Zhouvovi. Ci sú Ok - ak niečo take vidíš konáš inštinktívne -sám povedal že si veľa z toho ani nepamätal ako sa odohralo priamo po tom. Lebo to je sok. Jeho správaniu nie je čo vyčítať - zachoval sa správne.

K vinníkovi nehody väčšina bývalých jazdcov sa zhoduje na RI a na tom že áno Gasly sa nemal už v tom case kam vopchat vzhľadom na to že trať ide okamžite do zákruty - len tu si pôjdeme stále svoje.

A čo sa týka tejto témy - jeho úlohou je presne toto riešiť ! Lebo to prečo to auto skončilo kde skončilo je problém - a funkciou GR je adresovať otázky bezpečnosti kolegov. Len to niektorí nechcete pochopiť a stále len hľadáte prečo si kopnúť.

Už je to ozaj úbohé.

Áno pre ľudí ako ty je !

Russell urobil to čo by mal v tej civilu každý človek -šéf odborov o to viac.

A aj teraz koná iba z tejto pozície.

S keď spomínaš Bottasa tiež si ho kritizoval keď konal opačne tak čo vlastne chceš ?

Takéto incidenty na štarte sa stavajú a ak by nemal byt šéfom odborov nikto kto taký mal tak žiadneho nemáme. Dobrý šéf GPDA nemusi byt ani len dobrý pilot - ale dobrý politik. A Russell zvládol veľa situácii v tejto pozícii ktoré neboli ľahké s išiel po správnej veci aj keď jeho samého mohla poškodiť X krát. Len na to treba osobnosť vyspelejšiu ako človeka čo povie že od 15 rokov sa nezmenil a je na to hrdý.

A tá debata po tom je len o tom že jeho auto pojazdné bolo - mohol ísť ďalej ale zastal a medzi tým mu auto naložili. Nič viac ani nič menej.

Lenže ti a tebe podobný budete vypú■■■■ žumpu hnoja aj keď sa chová absolútne správne ! A ešte ti za to niekto da lajciky.

Ako 5 ročne skodoradostne decko.

Píšeš absolútne prízemnosti a trápne provokatívne kecy- len aby si bol zaujmavy pre seba a sebe podobných.

Presne sa tu teraz ukazuje s kým ma zmysel sa baviť a kto to ma cele nastavené zle.

Vieš či áno alebo nie ? ■■■■■ ! Nemáš ani poňatia tak isto ako my ale komentár si neodpustíš.

Keď sme pri tom Callum Illot zdieľal svoju skúsenosť - George bol na pódiovej priečke v motokárach. Callum sa vybúral a ostal otočený pod motorkárov. V tom case boli supery na nože - Russell zastal, motokáru zdvihol a počkal na niekoho dospelého. Potom nasadol do svojej a odišiel. Toto nie je 1x

V tejto situácii ale zastal - to vieš. Tak hodnot čo si videl a ako sa správal v situáciu na ktorú došlo ! Ale Nie lebo to nezapadá do konceptu arogantného PR ■■■■■■ z Mercedesu.

Zahodil šancu na dobrý výsledok v domácich pretekoch v aute, ktoré konečne malo na taký výsledok. Mohol kľudne pokračovať a aj išiel -auto bolo schopné dôjsť do boxov- zastal úplne sám nie preto že by musel!

Reagoval okamžite a bez rozmýšľania - odpútal sa a bežal. Neviem čo ine mohol urobiť.

Normálny ľudia mu za to dali kredit -tu dostane iba vedro hnoja a spochybňovania.
Ja sa spýtam byt to Lando, Max alebo spol tak reagovali by ste robnako ? Nie to by tu boli ódy ako od Mozarta !

Už to je ozaj úbohé.

A z toho Ako sa k tomuto vyjadrili jeho bývali súperi tak toto bol GR ovela viac ako minulý rok v Imole.

Uz som sa bal že Georgeova právnička nedorazi na obhajovaciu reč :tipping_hand_man::face_with_hand_over_mouth:

8 Likes

Nemohl pokračovat dál. Bez zadní pneu. Nedojel by 5km.

Prosím tá Lewis tak vyhral preteky a išiel ovela rýchlejšie ako by potreboval ísť on.

Pomaly by došiel - Ocon došiel s väčším poškodením.

Zhodli sa na tom on aj Shov že by to došiel ak by chcel pomaly ísť do boxov.

Pokud si dobře pamatuju, tak to byla levá přední, která tam ale zůstala a jel po ní.

U Ocona to byla taky přední a furt mu zůstala guma po které se dalo trochu jet.

Bez gumy vůz spadne a 5km by jel po podlaze a zničil by si vše co šlo. :wink:
Od ramen, podlahu, celý buben… atd. :slight_smile:

No ja ti vravím čo povedal on sám a šéf traťových inžinierov a čím sa argumentovalo FIA.

To auto sa po náraze v pohode hýbalo.

Jasné že hej. A klasicky aj zo “svojími faktami”.

Lebo " K vinníkovi nehody väčšina bývalých jazdcov sa zhoduje na RI a na tom že áno Gasly sa nemal už v tom case kam vopchat vzhľadom na to že trať ide okamžite do zákruty - len tu si pôjdeme stále svoje."

Síce som nikde takéto vyjadrenia nevidel, ale Pepa aj Rišo sa vyjadrili že síce to bolo logicky neúmyselné - no chyba bola u GR.

Tak ale vieme ako to tu funguje :slight_smile:

5 Likes

Však já netvrdím, že by se nehýbalo nebo že se nehýbalo.

Ale prostě by nedojel a když náhodou by dojel, tak by zničil 1/2 auta.

Nič nezahodil - ako ti napísali, nikam by nedošiel a to pobehovanie hore dole s prosíkom, aby mohol pokračovať v pretekoch, aj keď auto prišlo do pitu na odťahovke… :roll_eyes: Ty vidíš len to ako najprv zachránili život kolegu a hneď potom riešil ako šéfinko asociácie bezpečnosť ostatných kolegov. Taký on proste je, pán úžasný a dokonalý, že? Keby si mala 14 a on bol člen Backstreet Boys, tak to chápem, ale takto… :thinking: Jedna vec je byť fanúšik, iná byť posadnutý celebritou. BTW, nielen dejepis… aj slovenčinu občas by bolo prevetrať :wink:

2 Likes