Nechápem jedno načo ty vôbec tú formulu pozeráš keď sa ti na tom nič nepáči, veď každý pretek iný výťaz to nebolo nikdy, to máš toľko zbytočného času sledovať a komentovať niečo čo sa ti nepáči, nie je načase nájsť si iný šport .
Pri Mercedese na to mali kopec času po sezóne (určite aj počas predošlej sezóny), tu to zmakli chlapci za koľko? 2-3 mesiace a to ešte musia používať povodne šasi, ktore preslo chrapu testami…
Taky proto je nachytali na tom co není vidět. Brzdové kanálky.
nevyzeralo. na nete kolovalo kopec fotiek kde bolo jasne vidno, ze riesenie pod kapotou je uplne ine. (chladice, zavesenie, atd)
tam isli na istotu, kedze tie brzdy povodne uplne legane od Mercedesu odoberali. Popisalo sa o tom hodne, uz sa mi to nechce hladat.
Ti inžinieri majú veľké ambicie, na resume si budú museli dopnit okopirovali sme do bodky mercedes o dva roky neskôr sme postavili takmer najhorší koncept tak sme na čínsky spôsob zbuchali redbull bočnice. Som zvedavý ako im to bude fungovať na prvý krat zmenili celý koncept.
Spousta nešťastných soupeřících týmů je prý v paddocku ohledně podobnosti mezi Astonem a Red Bullem…. , ale Aston Martin prý prokázal že tento koncept měl v aerodynamickém konceptu už v listopadu. Podobnost tudíž jen náhodná?
Díky Tetrisům to možné je, ale spíše bych za touhle podobou hledal nějakého šmíráka.
Upřímně řečeno si vůbec netroufám odhadovat, jestli a jak jim to bude fungovat. Ono to tak jednoduché nebude… Jestli to okopírovali, tak máme ze strany RB o zábavu postaráno, určitě by si to nenechali líbit .
A co můžou u RedBullu dělat? Rychlejší než RedBull stejně nebudou takže u RedBullu do nějakého protestu určitě nepůjdou.
Už se ukazuje prstem na Dana Fallowse, který z RB odešel.
No podat stížnost, pokud by měli důvodně podezření na něco nekalého a měli ho čím podložit. Nic jiného mě nenapadá. Pokud by měli neprokazatelné podezření tak nemůžou dělat nic, myslet si může každý co chce…
No, to bude ještě zajímavý.
Hrubým pohledem to auto “je” 1:1.
Tohle z fotek dělat nejde. Kluk si sebou vzal pár flashek.
Rozdíly tam sice jsou, ale konstrukčně je ta podoba jednoznačná.
Nejde? V akej dobe žiješ? To čo je viditeľné skopíruješ kľudne s presnosťou na niekoľko milimetrov a veľa z toho čo nie je viditeľné sa odvíja z toho, čo viditeľné je… Si myslíš že čo stojí tie stovky miliónov, vyrobiť kúsok karbónu? 99 % je vyvoj a vývoj neznamená, že 1 človek skúša nakresliť v 3D modelovacom programe súčiastku…
Jenže to musejí mít podložené daty. Jak šel vývoj a jak k tomu došli. Takže fotka a následná výroba nestačí.
Este je tu otazka rozpoctoveho stropu. Kolko bubakov minuli na uplne novy koncept, b-verziu, tohto auta? 50-60%? A kolko nehod uz mali doteraz? Tymto tempom budu mat v auguste naplneny strop a co potom? Na auto budu nalepovat papierove diely?
Dle Helmuta Marka „existuje důkaz, že data byla stažena“.
… dodávám že Helmuta nemám za korektní zdroj, on taky někdy rád dělá humbuk jen aby byl humbuk.
Zrovna to čtu. Jak jsem říkal, z fotek se to dělat nedá. Nemyslel jsem jakože nedá jako nedá. Ale legálně ne.
Myslím ze nafingovat vývoj, keď vieš k akému výsledku chceš dôjsť je úplne to najľahšie… Určite to nie je problém, len to nie je lacné to spraviť legálne. Najmä keď tých ciest pred sezónou skúšali určite veľa, no a stačí ju dovyvíjať, keď očividne vidíš na inom tíme, že funguje. A môžeš tvrdiť že si na tom začal robiť pred rokom. A podľa oka môžeš preberať nápady súperov koľko chceš, nemôžeš si zaobstarať vykresy a okopírovať ich, keby to tak nebolo tak by na konci vývojovej éry nevyzerali všetky monoposty skoro rovnako (nehovorím o estetike samozrejme).
To či dostali od niekoho podklady alebo to okopírovali samostatne to netuším…