V článku je napísané, že od FIA je povolené nakupovať diely od iných teamov. Tzn. rôzne komponenty ktoré majú nejakú špecifikáciu.
TY tvrdíš, že AT nakupovalo diely ktoré RB vyhodnotilo ako “nevyhovujúce”.
V tomto konkrétním případě muselo použít AT díly, které RB odhodilo jako nevyhovující
Takže za prvé - Okrem AT v poli neexistuje žiaden team ktorý je niekoho Bčko (to že si Ferrari alebo Mercedes nárokuje sedačku lebo dodáva motory HAAS/Williamsu je úplne niečo iné ako Bčko)
Za druhé, tváriš sa, jak keby AT chodilo “na smetisko” RB a odtiaľ bralo diely. Také nič nie je písané ani v článku ani nikde. To že nakúpi AT komplet brzdový systém RB neznamená, že išlo o “nevyhovujúci dieľ” ako tu prezentuješ.
A na koniec, tu ideš prezentovať fakt, že AT ešte za tieto diely neplatí peniazmi ale prostorom v aerotunelu alebo “inou cennou komoditou” čo je taktiež totálny nonsense. RB asi tažko može využiť čas AT v tuneli, kedže majú totálne rozdielny koncept auta. A asi tažko nechá RB maketu a USBčko na stole, a AT bude testovať koncept RB v Aero zatiaľ čo na svoj sa “vvserú”. Duplom pri dnešnej kontrole dát a auditov a protokolov a neviem čoho všetkého zo všetkých možných strán. Navyše sme tu pri “Green Redbull” mali jednoznačne povedané, že ani samotný inžinieri a technici a dizajnéri a neviem kto všetko si nemožu zobrať domov prácu priamo z továrne.
Ak tu ale budeš chcieť položiť argument, že RB má dáta od AT na tieto komponenty tak si kopni aj do Mercedesu, že získava dáta od AM/Williams/McLaren a detto Ferrari od HAAS a AR - ale znova sa nejedná o nejaké “odpadné” diely ako to tu ty prezentuješ vzhľadom k tomu, že každý kúsok je v špecifikácii.