Tak ve Ferrari se nejvíce chválí za to, že jsou Ferrari.
To máš pravdu, proto jim vždycky něco chybí.
Nemusia sa chvalit ze su Ferrari - oni proste su Ferrari
Buduci vikend je 24h na Nurburgringu a dalsi vikend 24h v Spa
@Nordotor posledny zakaznicky vitaz bol v 2005. Americky tim Champion Racing
google ai ani raz neodpovedalo spravne
pre lepsiu predstavu, 59 kol je 800 km a 3,5 hod. Celkovo 43% je 2260 km a 10,3 hod.
chcel by som vidiet presne kolko casu odjazdili jednotlivy jazdci. Mam pocit, ze aj taky Estre stravil v aute najviac z posadky.
Je krásne keď v preddôchodcovskom veku sledujete so synčekom spolu automobilové preteky, paráda👍
Syncek bude mat 18nast
A nie preddochodkovy - uzivam si “dochodok” od 50tich
V súvislosti s problémom s maticou ľavého predného kolesa, ktorý prinútil Hirakawu krívať späť do boxov nízkou rýchlosťou, čo auto nakoniec stálo sedem kôl a akúkoľvek nádej na solídny finiš, Floury prezradil, že bežný vyzúvač pneumatík sa zranil počas predchádzajúcej zastávky.
Neostýchal sa však obviniť z problému, ktorý spôsobil 17-minútovú cestu do garáže, chybu náhradného mechanika.
„V noci išiel do nemocnice a dnes ráno musel podstúpiť operáciu,“ povedal Floury. „Toto nebola dobrá správa. Dúfam, že sa rýchlo uzdraví.
„Potom to už nie je nevyhnutne zodpovednosť mechanikov. Je to kombinácia faktorov a stále to musíme jasnejšie analyzovať.“
Jaj však asi 3x hovorili že Rossiho. Tak okej, ďakujem za opravu. Ale BMW spoľahlivosť katastrofa
ano hypercars mali technicke problemy
Ferrari #50 bolo diskvalifikovane zo zavodu. Zadne kridlo nepreslo zatazovymi testami a chybali na nom skrutky.
btw @Nordotor ta rychlost 364 km/h co malo #51 uz v livetimingu nie je tak asi to bol iba bug
Bol to bug. Inak tá výchylka je kvôli chýbajúcim 4 šróbom, Ferrari si toho všimlo pri poslednom pitstope (videli 1 chýbať), ale vypadalo to, že nič nie je zle, tak to riskli.
@prancinghorse Ferrari vydalo oficiálne vyjadrenie, kde aj v CAD programe ukázali čo bolo zle. Penalizáciu by nedostali, keďže komisári to chápu, ale na konci kolo 380 dali svoju osobnú najrýchlejšiu rýchlosť o cca 0,2 km/h viac ako predtým. A kvôli precedensu im museli dať penalizáciu.
to je uplne jedno ci ziskali vyhodu
No ani nie. Lebo ptm aj Toyota #7 bola dosť sporná, kedže sa nejednalo o auto, ktoré sa homologovalo. Tam je to u endurance dosť komplikované, lebo na kontrolu nemôžeš vymeniť komponenty, ktoré sú zničené, v F1 môžeš. Ale tak stalo sa, hlavne že to DSQ nie je nejako úmyselné že by podvázdali. Ako Penske v Q.