Někdo už byl rychlejší.
Mohla by si otevřít živnost na zaškolování Binottů.
Když jsme u žen a F1, stojí za zmínku, že autorkou článku je rovněž žena.
Což je fajn.
Nemá mimochodem na podobném postu ženu i AM?
Na Masiho místo už nemůže - změnilo se na dvě místa a obě jsou obsazená.
Jo a až by nějaké rozhodnutí vytěžil Verstappen, Mercedes fans by posílali hrozby smrti jí, že?
Radši ne. Je dobrá tam, kde je.
Samozrejme, ze im data hovorili, ze tvrde pneumatiky nebudu zle. Konkretne mali byt pomalsie prvych 10 kol a potom fungovat lepsie nez stredne tvrde, cize sa ich oplatilo nasadit na 30 kolovy stint.
Lenze to je presne problem Ferrari- velmi zla flexibilita a reaktivita. Aj v Red Bulle im na zaklade dat vyslo, ze sa oplati startovat na stredne tvrdych pneumatikach, no ked im jazdci po instalacnych kolach oznamili, ze nefunguju, ako cakali, ihned zmenili strategiu.
Pred Ferrari uz tvrde nasadili Alpine a Norris a vyrazne sa kvoli tomu prepadli. Jednoznacne sa dalo vidiet, ze tvrde funguje horsie, nez sa predpokladalo. Tuto skutocnost vo Ferrari odignorovali a nezmyselne sa spoliehalo na data.
1 odpoveďSúhlasím. Ale, premýšľal si aj nad tým, že RB “nemal čo stratiť” pred závodom vedeli, že budú najlepšie 3.alebo 4. (Ak sa nič nestane)
Taktika bola postavená inak ako vo Ferrari.
Od začiatku víkendu, sme nepočúvali nič iné, ako “Ferrari lieta, Ferrari je top, Ferrari je jasný favorit.” oni majú bodovú stratu nemohli si dovoliť riskovať.
Museli ísť na istotu. RB si to v týchto pretekoch mohol dovoliť a tam je podľa mňa ten základ celého problému Ferrari.
Fakt si nemyslím že ľudia ktorý to tam vedu sú nekompetentný alebo hlúpi.
Majú tým v továrni, ktorá všetko analyzuje… toto nieje o rozhodovaní sa jedného človeka.
Áno, rozhodnutie musí povedať hlavný stratég, ale poradcov ma nespočet.
Red Bull musel svoju strategiu naplanovat tak, aby vdaka nej dostal svojho zadca z 10. na 1. miesto a podarilo sa im to. Z toho hladiska neuznavam argument, ze to mali jednoduchsie nez vo Ferrari.
Ano, Ferrari pravdepodobne bolo pod vacsim tlakom a ocakavalo sa od nich vitazstvo. Vo vysledku si aj myslim, ze Verstappen a Red Bull mali taku vyraznu vykonnostnu prevahu, ze Ferrari by ho neporazilo ani s optimalnou strategiou. Binotto ma pravdu, ze sa trapili aj rychlostne, dobre auto fungovalo len na stredne tvrdych pneumatikach.
No s optimalnou strategiou mohli bezproblemov ziskat druhe, alebo aspon tretie miesto, no Sainz skoncil stvrty a Leclerc dokonca siesty, hoci bol rychlejsi nez Sainz.
Ak by som si mal konkretne rozobrat ich chyby:
Mas pravdu v tom, ze sa jedna o ovela narocnejsie strategicke rozhodnutia, nez sa javi od telky a oznacovat Ferrari za saskov je prehnane. No toto je profesionalny sport, kde treba podat vykon, ktory v pripade strategov spociva v tom, ze nebudu robit taketo chyby a prave tato zodpovednost im vynasa nehorazne platy, ktore poberaju. No vo Ferrari to nezvladaju a robia v sporte bezprecedentne chyby a zahadzuju tym sampionat.
Kazde zlyhanie jednotlivo mozno este mozes ospravedlnit, ale urcite nie vsetky dohromady.
1 odpoveďAni som nikde nanapisal že to mal RB ľahšie.
Nikto tu, to nemá ľahké. Ale, nemali čo stratiť. Po nezdanej Q3 je to proste fakt, vedeli kde by sa mohli za ideálnych podmienok dostať a skúsili to. (Neviem či plánovali P1)
Úplne súhlasím s tým že Ferrari robí viac chýb ako ostatný. To si treba priznať.
Ale, keď si nevedia upratať jazdcov a asi ani vnútro týmu.
A tým myslím, že by už mali mať jasne určenú jednotku aj dvojku. Tak čo čakajú?
Tým Bojujúci o titul, by to podľa mna mal mať.
A stratégia ktorú volia im asi viac nejde ako ide a to už posledné roky. A čo je horšie, ze chyby robia aj jazdci na trati a potom tie technické poruchy. Ďalšia kapitola…
A zopakujem sa, boli pod väčším tlakom.
Ako RB a tým ale nezhadzujem prácu ľudí v Red Bulle. Len to Ferrari zas raz nezvládlo.
Škoda ich.
Paci sa mi to viac keď sa bijú vpredu viacerí.
Zase z toho nedělejte takové halo.
Úspěšné týmy měly a mají vždy dobré stratégy - RedBull 2010 - 2013, Mercedes 2014 - 2021, RedBull 2022 -
Redbull měl naplánováno, že bude startovat na bílých.
Naštěstí nedokázali zahřát ani červenou v zaváděcím, tak to rychle změnili.
Pýtaj sa dizajnéra oblečenia.