4 odpovede
Jul '21

Starec

Šprint bol fajn, len ten maximálne nezáživný druhý tréning mohol byť v piatok namiesto kvalifikácie a potom v sobotu kvalifikácia a šprint :slight_smile:

Jul '21

Kiks

V Anglofonnom prostredí ozaj sú. A myslím ze aj od pilotov.

Len ten formát potrebuje vyriešiť pár chýb ako napr ten 2 tréning a môže to byť OK.

Nemohla by byť PP za Q kľudne konanú v sobotu doobedu a potom sprint ako normálny pretek kde dajú body top 10 aj keď polovičné ? Aby mali piloti motiváciu? A do pretekov Štartovať podľa výsledkov Q? Len by ta mala väčšiu váhu, lebo by rozhodovala o poradí 2x takže viac napätia?

1 odpoveď
Jul '21 ▶ Kiks

Janko_Hrasko

Motivaciu hlavne berie nezmyselne parc ferme pravidlo. treba in dat spritovy motor, prevodovku a gumy aby sa jazdci nebali na to zatlacit, ktudne aj agresivnejsie ako by tomu bolo za normlanych kolnosti vpreteku.

a hlavne, nech to nerozhoduje o poradi na starte hlavnych pretekov. o tom by mala rozhodovat kvalifikacia. na sprint by trebalo vymysliet nieco ine. kludne aj nejaka zmala zmena ako napriklad vymenit pravu a lavu stranu rostu(tak, ze vitaz Q sa postavi na 2. miesto, druhy na 3tie, atd.) alebo nech si tahahu starotvne cisla z klobuka ako to robia lyziari :slight_smile: aspon bude show pre divakov.

Jul '21

Arafinwe

Nechcem byť zlý Ross, ale podľa mňa umiernenosť by bola na mieste.

V prvom rade je evidentné, že keď je to novinka, budú sa hľadať aj tie najmenšie dôvody vyhlásiť to za úspech - nikto si nechce priznať, že vymysleli blbosť.

Takže ak by sme to mali objektívne zhodnotiť - konalo sa to na jednom z naj okruhov, ale okrem štartu (ten je zaujímavy de facto vždy) a určitého na prvý pohľad iracionálneho risku hlavne Alonsa s pneu, ktoré pretavil v tej perfektný štart, nebolo by sa až tak veľmi na čo dívať.

Zatiaľ by som to teda videl prudko neutrálne. Ako prežili by sme aj so šprintami, aj by niektoré z nich boli na základe rôznych okolností zaujímavé, ale o “netto” príspevku presvedčený nie som.